Hledáte kurzy, najdete recenze a testy

Konečně jsme se letos rozhodli s celou rodinou vypravit na dovolenou do zahraničí. Ne, že bychom normálně na dovolenou nejezdili. Jasně, že jsme si čas od času udělali prázdniny. Jenže to bylo pořád v našich českých končinách, kde jsme projížděli různé kempy, nebo penziony. Takže proč jednou neudělat změnu a nepodívat se také k našim italským skoro-sousedům a zhodnotit, co se událo za těch 15 let, kdy jsme tam byli na týdenním relaxu u moře naposled. Člověk by nevěřil, jak ten čas rychle letí.

Každopádně – dostal jsem za úkol vyměnit nějaké peníze na Eura a poslední dvě hodinky se bavím tím, že na internetu hledám, kde bych našel nejvýhodnější kurz. Ale znáte to – když na netu hledáte konkrétní věc, většinou skončíte u něčeho naprosto jiného. Třeba já to vzal přes bulvár, program kina, dopravní info až po recenze na různé spotřební zboží na TestBlog.cz. Uvařila jsem si zelený čaj a dala se do čtení. Poslední jmenované články mně baví pročítat asi nejvíc. Nechávám se inspirovat třeba při nákupu potravin, kdy mně hlavně zajímá, jestli za své peníze nebudu zbytečně kupovat něco, co ve výsledku nebude stát ani za zlámanou grešli a nebude třeba ani poživatelné. Protože co si budeme nalhávat – výrobci potravin snad na posty ochutnávačů nasadili lidi bez chuťových buněk! Jinak si nedovedu vysvětlit, že třeba moje oblíbené sušenky ke kávě chutnají, jako by někdo slepil dohromady hromádku pilin umělohmotným lepidlem.

Už jen proto dovedu ocenit práci lidí, kteří TestBlog připravují. Není totiž vždycky snadné pasovat se do role pokusných králíků, aby redaktoři mohli svým čtenářům zprostředkovat nezkreslené informace a pravdivě popsat, jestli konkrétní výrobek stojí za nákup, nebo naopak ne.

Kromě fajn čtení mě ale zaujala i možnost navrhnout příští recenzi. O co jde? Pokud na TestBlogu neobjevím článek o zboží, které by mně zajímalo nejvíc, prostě přes webový formulář pošlu redakci zprávu, že bych si rád přečetl například o novém gelu na praní, který měli nedávno v Lidlu v akci nebo o té drahé značce kávy, co jsme ji zahlédli v letáku Tesca. Ne, že bych neměl rád experimentování – ale raději ho uplatňuju v jiných oblastech, než ve své peněžence.

Přidat komentář

Nejnovější komentáře